Full marketing bemutatása

Mi az a full marketing?

Marketing ügynökség? Full marketing? A full marketing egy olyan szolgáltatásunk, amit egészen kisvállalkozásoktól a nagyvállalatokig tudunk nyújtani. Tartalmaz minden marketing elemet, ami szükséges a növekedéshez. Lejjebb görgetve megtudhatod, hogyan hajtjuk végre ezt a komplex folyamatot ügyfeleinkkel.

Full marketing bemutatása
Digitális marketing ügynökség

1. Megismerkedés

Első lépésként fontos, hogy megismerkedjünk a vállalkozásoddal és a termékeiddel. Ezért egy személyes beszélgetéssel fogunk indítani, ahol érdeklődünk az alábbiakról:

  • Vállalkozásod történetéről és céljáról
  • Ki a célközönséged?
  • Mi a terméked és mi az erőssége?
  • Kiket gondolsz versenytársaidnak?

Ezek által meghatározzuk a helyzeted a piacon. Formálunk egy árajánlatot, majd a megegyezést követően nekilátunk a munkának.

Marketing kutatás

2. Kutatás

A tőletek kapott információk alapján kutatunk. Meghatározzuk a problémát, amit a termék megold, ezáltal számos adathoz hozzájutunk. Feltérképezzük azon emberek demográfiai adatait (életkor, végzettség, hobbi, éves bevétel, stb.), akik hasonló termékeket használnak. Ezeket felhasználva összeállítunk egy prezentációt, amiben elmondjuk, mit találtunk, és konzultálunk veled. 

Marketing kutatás
Marketing célok

3. Üzleti célok

Mit és meddig? Milyen árbevételt kívánunk elérni és meddig? Mekkora közönséget szeretnénk megmozgatni? Mennyi visszatérő vásárlót tudunk szerezni? Együtt megválaszoljuk ezeket a kérdéseket. Minden következő lépés erre alapszik. Ezekre a tervekre fog épülni a teljes marketingstratégia. Ez alapján határozzuk meg a havi költségkeretet is.

Marketing célok

4. Célpiacok és marketingcélok

Az elvégzett kutatás és a meghatározott célok segítségével megállapítjuk a célközönségek közös jellemzőit. Ekkor megfigyeljük azon emberek vásárlási igényeit, szokásait, akik elegendő mennyiségben vásárolnának termékeket/szolgáltatásokat az üzleti céljaink eléréséhez.
Amint megtaláljuk ezeket az embereket, sokkal könnyebb lesz megérteni a viselkedésüket, valamint növelni a számukat. Így már tudhatjuk, hogy miben tűnik ki vállalkozásod a versenytársaid közül, mivel szolgálja jobban a terméked őket. Megerősítjük a márkádat.

Marketing célok
Full marketing bemutatása

5. Online marketing stratégia

Kidolgozzuk, hogy mi a célunk, milyen érzelmet és gondolatot társítsanak az emberek a márkához és a termékhez. A marketingstratégia pontos útmutatót ad a hirdetések formájáról, platformokról a kitűzött eredmények eléréséhez. Megállapítunk egy lehetséges időtartamot és módot befektett pénzed megtérülésére.

Marketing kommunikációs célok

6. Kommunikációs célok

Kialakítunk egy egységes témát a közvetíteni kívánt üzenetekből, amiket a választott médiumokon át tudunk adni. Az átfedettségre koncentrálunk, ugyanis az azonos az elveket képviselni különböző felületeken.

Marketing kommunikációs célok
Marketing terv végrehajtás

7. Végrehajtás

A tervet alkotó marketing tevékenységek. Azok az eszközök, amelyekkel az üzenetet eljuttatjuk és az értékesítési folyamatot a lehető leghatékonyabbá tesszük. Ezek közé tartoznak olyan eszközök, mint a márkaidentitással kapcsolatos iránymutatások, weboldal, értékesítési szövegek, és a CRM. Az ügyfélszerzési stratégiáink a hagyományostól (média, közvetlen levelezés, reklám és rendezvények) a digitális marketingig (SEO/SEM, online hirdetés, közösségi média és e-mail marketing) terjedhetnek.

Marketing eredmények

8. Marketing ügynökség = Eredmények

Mi vált be? Miért? Mi nem működött, és miért? Ne feledjük, hogy a marketingterv egy képlékeny folyamat, a végrehajtás során szerzett tapasztalatok alapján kell változnia és fejlődnie. Ezért hiszünk abban, hogy ügyfeleinknek nem egy sablonos, egyszeri megoldást kell nyújtani, hanem folyamatosan alkalmazkodó, dinamikus tervet, ami a legjobb eredményeket hozza.

Marketing eredmények

Ha tetszik a terv, vágjunk bele!

Készen állunk, hogy segítsük vállalkozásod növekedését.