Hirdetéskezelés

Mutasd meg mindenkinek, miben vagy jobb a versenytársaidnál

Ezért szükséges…

Gyors eredmények hirdetéssel

Gyors eredmények

A fizetett hirdetésekkel gyorsan, garantáltan elérhetsz egy meghatározott célközönséget, valamint specifikus célzással építheted a márkádat. Ezzel a módszerrel hamar hozzáférünk a legfontosabb marketing adatokhoz.

Mérhető és olcsó hirdetés

Megfizethető és mérhető

A fizetett hirdetési kampányokkal széles közönséget érünk el. Az ezekkel kapcsolatos költségek a céltól vagy a hirdetés típusától függnek. 

Hogyan növeljük a vásárlók számát?

Vásárlások növelése

A marketingesek minden döntésének a múltbeli adatokon kell alapulnia. Ne szalassz el egyetlen lehetőséget sem az elérés és a konverziós arány javítására.

Mitől lesz hatékony a hirdetéskezelés?

1. Piac felmérése

Miután megismertük vállalkozásod, felmérjük a piacon lévő versenytársaid, valamint meghatározzuk a piacon betöltött szerepüket. Megnézzük, mik az erősségeik, gyengeségeik.

2. Pozícionálás

Felmérjük, miben erős a vállalkozásod, mik a fő eladási pontjai, amivel a célközönségnek kedvezővé tehetjük terméked vagy szolgáltatásod.

3. Célközönség megismerése

Kinek szól majd leginkább a termék vagy szolgáltatás (nem, kor, jövedelem, földrajzi elhelyezkedés, stb.) Nem érdemes minden embertcsoportot megcélozni. Fontos az összpontosítás, mert így tudunk költséghatékonyan hirdetni.

4. Hirdetési séma

A fő eladási pontot beépítjük egy témába. Ez lehet szöveg vagy grafikai elem. A lényeg az egység, amiről az emberek a vállalkozásodra asszociálnak. Következesen minden új hirdetésnél ezeket az elemeket használjuk fel.

5. Üzenet

Miután azonosítottuk a célközönséget, kialakítunk egy üzenetet úgy, hogy az a vásárlóhoz közel álljon. Minden vásárlási döntés egy érzelemre vezethető vissza, boldoggá tesz-e, megold-e egy problémát, szépnek érzem-e magam tőle, ezeket az érzéséket próbáljuk meg felkelteni a vásárlóban.

6. Platform

Nem minden hirdetési felület költséghatékony vagy megfelelő minden típusú közönség számára. Kutatást végzünk, mielőtt bármilyen felületen hirdetést indítunk. Ezért lehetséges, hogy egy vállalkozás számára nem a Facebook a megfelelő platform, míg egy másiknál igen.

7. Költségkeret

Ez általában a bruttó éves árbevételnek egy százalékát jelenti, és a céloktól függően változik. Ügyfeleinkkel közösen határozzuk meg ezt az összeget havi lebontásra, negyedéves célokkal.

8. Eredmények mérése

Több eszközzel megvizsgáljuk, hogyan reagál a célközönség, és annak megfelelően növeljük a legjobban teljesítő hirdetéseknek a költségkeretét.

Mi tartozik bele?

Hirdetés kereskedelmi csatornákban, tv-ben, újságban, blog cikkekben

Kereskedelmi és print média

Hirdetés szórólapon, újságban, blogon, reklámtáblán, kereskedelmi tv csatornán.

Influencer hirdetés

Influencer hirdetés

Közösségi média személyekkel is hirdetünk. Sok esetben ez az egyik leghatékonyabb módja a márkaépítésnek.

Közösségi média poszt tervezés

Közösségi média

Hirdetünk a következő platformokon: Facebook, Instagram, Google Ads, Youtube, TikTok, Pinterest, Twitter, Yahoo, LinkedIn

Kérd ingyenes beszélgetésünket

Egy rövid, ingyenes konzultáció során megtudhatod, milyen irányba tudnánk vinni vállalkozásod. Felvesszük veled a kapcsolatot, és pár kérdés megválaszolása után elmondjuk, mi mit tudunk ajánlani.