Közösségi média
Nincs időd a fiókok kezelésére? Nehéz új, kreatív tartalmat kitalálni?
Ezért szükséges…
Számos lehetőség
A közösségi médiában rejlő üzleti potenciál óriási. Teljes lefedettséget kínál a marketing célok eléréséhez, a márka megismertetésétől az üzletlátogatottság növeléséig.
Olcsó kutatás
A közösségi médiával akár hirdetési költség nélkül is érhetünk el a eredményeket. Ez egy lassabb folyamat, viszont hosszútávon rengeteg adatot szerezhetünk a célközönségről.
Termék hitelesítése
Manapság a vásárlók a közösségi média felületekről bizonyosodnak meg a termékek hitelességéről. Emiatt fontos a vállalkozásod története, a tartalom a termék használatáról, az emberek véleménye. Ezeket figyelembe véve építjük fel a felületeket.
Mitől lesz jó a közösségi média menedzsment?
1. Termékmegismerés
Amint megismerjük vállalkozásod termékportfólióját, megpróbáljuk kreatívan beilleszteni egy témába, amihez társulnak a grafikai elemek és az az üzenet, amit át akarunk adni.
2. Versenytársak
Elemezzük versenytársaid közösségi média felületeit, mik az erősségei, gyengeségei, majd kiemeljük vállalkozásod előnyeit.
3. Naptár
Tartalmat gyártunk, és kialakítunk egy naptárat, ezáltal ügyfelünk előre láthatja, milyen tartalom kerül ki és pontosan mikor. Amint ezek jóváhagyásra kerülnek, beütemezzük őket és a eszerint kerülnek feltöltésre.
Mi tartozik bele?
Kutatás
Közösségi média statisztikák elemzése, mit szeret látni a célközönséged, milyen emberek követik versenytársaidat.
Tartalom
Posztok, kérés szerint videók készítése, ütemezése és feltöltése.
Elemzés
Elemezzük, hogy a feltöltött tartalmakra hogyan reagálnak az emberek és ezek alapján módosítjuk a további tartalmakat.
Kérd ingyenes beszélgetésünket
Egy rövid, ingyenes konzultáció során megtudhatod, milyen irányba tudnánk vinni vállalkozásod. Felvesszük veled a kapcsolatot, és pár kérdés megválaszolása után elmondjuk, mi mit tudunk ajánlani.